F.A.Q.

Heb je vragen over een bepaald artikel? of wil je meer te weten komen over een bepaald artikel of een bestelling? Wij zijn je graag van dienst.

Bestellen

Hoe kan ik een product bestellen?

Door ze in je winkelmandje toe te voegen en op de knop ‘afrekenen’ te klikken, kan je een product bestellen. Als je een account hebt gemaakt, kan je nog sneller bestellen. Toch geen account, dan is dat geen probleem. We hebben dan enkel een paar gegevens nodig.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op via telefoon, mail, Whatsapp of Facebook. Je vindt ze onder de veelgestelde vragen!

Wat als het product is uitverkocht?

Geen paniek! Stuur ons even een e-mail of een WhatsApp bericht, mogelijk kunnen we het nog regelen voor je. Je vindt onze details onder de veelgestelde vragen.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Het is zeker mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Neem gewoon contact met onze klantenservice op en we regelen het gelijk voor je. 

Krijg ik een factuur?

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht op jouw account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Krijg ik een bevestiging?

Na elke bestelling ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja zeker! Neem binnen 24 uur contact op met onze klantenservice. Je vindt onze contactmogelijkheden onder de veelgestelde vragen!

Bezorging

Ik ben niet thuis tijdens de bezorging? Wat dan?

Dan wordt er hoogstwaarschijnlijk een tweede poging gedaan. Na drie keer elkaar misgelopen te hebben wordt je pakketje retour gestuurd en nemen we even contact met je op.

Wat als mijn producten zijn beschadigd?

Je dient alleen voor de producten te tekenen, als de verpakking bij aflevering niet beschadigd is. Als er enige schade aan de verpakking te zien is, teken dan niet voor de goederen en neem contact op met onze klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heb je jouw artikel gevonden? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. Onze leveringstijd is tussen de 2-3 werkdagen.

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar minuten eenvoudig bekijken wanneer je pakket ongeveer arriveert. Je ontvangt per mail je persoonlijke tracking code waarmee je via onze tracking partner PostNL je bestelling kunt volgen.  

Krijg ik een Track & TRACE CODE

Ja zeker! Je krijgt een track&trace code, zodra we je producten verzenden.